000 | 01095nam0a22002650a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000116532 | ||
005 | 20250521102956.0 | ||
008 | s2003 at fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a0470800682 | ||
035 | _a2003005066 | ||
050 | 4 |
_aHD9980.5 _bS478 |
|
245 | 0 | 0 |
_aService marketing : _ba managerial approach / _cRebekah Bennett ... [et al.] ; edited by Janet R. McColl-Kennedy |
260 |
_aMilton : _bWiley, _c2003 |
||
300 |
_a604 p. : _bill. |
||
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aSERVICE INDUSTRIES _xMARKETING _926148 |
|
650 | 0 |
_aCustomer services _916614 |
|
650 | 0 |
_aMarketing _9930 |
|
700 | 1 |
_aBennett, Rebekah _984369 |
|
700 | 1 |
_aMcColl-Kennedy, Janet R., _eed. _984370 |
|
990 |
_aA36070 _bJul 18 2003 2:32PM |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c199190 _d199190 |