000 01149nam0a22002650a04500
001 000117145
005 20250302052458.0
008 s2002 enk fnx000 000 0neng d
020 _a0750624280
035 _a2003005683
050 4 _aHF5415.126
_bT465D
100 1 _aThomas, Brian
_d1938-
_984909
245 1 0 _aDirect marketing in practice /
_cBrian Thomas and Matthew Housden
260 _aOxford :
_bButterworth-Heinemann,
_c2002
300 _a348 p. :
_bill.
490 0 _aThe Chartered Institute of Marketing/Butterworth-Heinemann marketing series
500 _a"Published in association with The Chartered Institute of Marketing"
504 _aIncludes bibliographical references and index
650 0 _aDIRECT MARKETING
_94378
700 1 _aHousden, Matthew
_918436
990 _aA33069
_bNov 21 2003 2:38PM
991 0 0 _a0202
997 _b02
_cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค
942 _2lcc
_cBK
999 _c199714
_d199714