000 | 01149nam0a22002650a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000117145 | ||
005 | 20250302052458.0 | ||
008 | s2002 enk fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a0750624280 | ||
035 | _a2003005683 | ||
050 | 4 |
_aHF5415.126 _bT465D |
|
100 | 1 |
_aThomas, Brian _d1938- _984909 |
|
245 | 1 | 0 |
_aDirect marketing in practice / _cBrian Thomas and Matthew Housden |
260 |
_aOxford : _bButterworth-Heinemann, _c2002 |
||
300 |
_a348 p. : _bill. |
||
490 | 0 | _aThe Chartered Institute of Marketing/Butterworth-Heinemann marketing series | |
500 | _a"Published in association with The Chartered Institute of Marketing" | ||
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aDIRECT MARKETING _94378 |
|
700 | 1 |
_aHousden, Matthew _918436 |
|
990 |
_aA33069 _bNov 21 2003 2:38PM |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c199714 _d199714 |