000 | 01078nam0a22002650a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000117731 | ||
005 | 20250517160238.0 | ||
008 | s2002 enk fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a0273655000 | ||
035 | _a2003006273 | ||
050 | 4 |
_aHF5415.123 _bF544M 2002 |
|
100 | 1 |
_aFill, Chris. _932361 |
|
245 | 1 | 0 |
_aMarketing communications : _bcontexts, strategies and applications / _cChris Fill |
250 | _a3rd ed. | ||
260 |
_aHarlow : _bFinancial Times/Prentice Hall, _c2002 |
||
300 |
_a790 p. : _bill. (some col.) |
||
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aCommunication in marketing _97458 |
|
650 | 0 |
_aMARKETING CHANNELS _919038 |
|
650 | 0 |
_aSALES PROMOTION _91815 |
|
990 |
_aA36070 _bSep 11 2003 4:04PM |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c200217 _d200217 |