000 | 01094nam0a22002650a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000117856 | ||
005 | 20250302052639.0 | ||
008 | s1984 xxu fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a0024217808 | ||
035 | _a2003006398 | ||
050 | 4 |
_aHF5415.2 _bT844M 1984 |
|
100 | 1 |
_aTull, Donald S. _985624 |
|
245 | 1 | 0 |
_aMarketing research : _bmeasurement and method : a text with cases / _cDonald S. Tull and Del I. Hawkins |
250 | _a3rd ed. | ||
260 |
_aNew York, N.Y. : _bMacmillan Pub. Co., _cc1984 |
||
300 |
_a794 p. : _bill. |
||
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aMARKETING RESEARCH _95148 |
|
650 | 0 |
_aMARKETING RESEARCH _xCASE STUDIES _971622 |
|
700 | 1 |
_aHawkins, Del I. _956913 |
|
990 |
_aA36070 _bSep 17 2003 1:56PM |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c200315 _d200315 |