000 | 01278nam0a22003010a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000118690 | ||
005 | 20250302052843.0 | ||
008 | s2002 xxk fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a0750652365 | ||
035 | _a2003007240 | ||
050 | 4 |
_aHF5415.135 _bD785S 2002 |
|
100 | 1 |
_aDrummond, Graeme _984911 |
|
245 | 1 | 0 |
_aStrategic marketing : _bplanning and control / _cGraeme Drummond, John Ensor |
250 | _a2nd ed. | ||
260 |
_aOxford : _bButterworth-Heinemann, _c2002 |
||
300 |
_a304 p. : _bill. |
||
490 | 0 | _aThe Chartered Institute of Marketing/Butterworth-Heinemann marketing series | |
500 | _a"Published in association with The Chartered Institute of Marketing" | ||
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aMARKETING _xMANAGEMENT _94770 |
|
650 | 0 |
_aMARKETING _xDECISION MAKING _929095 |
|
650 | 0 |
_aMARKETING _xPLANNING _918435 |
|
700 | 1 |
_aEnsor, John _984912 |
|
990 |
_aA36070 _bOct 28 2003 12:42PM |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c200983 _d200983 |