000 | 01213nam0a22002770a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000135066 | ||
005 | 20250302061009.0 | ||
008 | s2006 xxu fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a0071244387 | ||
035 | _a2005002622 | ||
050 | 4 |
_aHF5415 _bD893B 2006 |
|
100 | 1 |
_aDwyer, F. Robert _981365 |
|
245 | 1 | 0 |
_aBusiness marketing : _bconnecting strategy, relationships, and learning / _cF. Robert Dwyer, John F. Tanner, Jr. |
250 | _a3rd ed. , international ed. | ||
260 |
_aBoston, Mass. : _bMcGraw-Hill, _c2006 |
||
300 |
_a683 p. : _bill. |
||
490 | 0 | _aMcGraw-Hill/Irwin series in marketing | |
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aMARKETING _9930 |
|
700 | 1 |
_aTanner, John F., _cJr. _981366 |
|
949 |
_b200505170041 _p775.00 _nBUK _rSID02 RONO20050270 ORDNO202 _t10 _c10 _lB _hHF5415 _j0 _iD893B 2006 |
||
990 |
_aA47008 _bMay 24 2005 10:49AM |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c213280 _d213280 |