000 | 01222nam0a22002650a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000135971 | ||
005 | 20250302061238.0 | ||
008 | s1998 enk fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a0415184142 | ||
035 | _a2005003537 | ||
050 | 4 |
_aHF5415.32 _bR467 |
|
245 | 0 | 0 |
_aRepresenting consumers : _bvoices, views and visions / _cedited by Barbara B. Stern |
260 |
_aLondon : _bRoutledge, _c1998 |
||
300 |
_a400 p. : _bill. |
||
490 | 0 | _aRoutledge interpretive market research series | |
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aCONSUMERS _xRESEARCH _xMETHODOLOGY _9105584 |
|
700 | 1 |
_aStern, Barbara B., _eed. _9105585 |
|
949 |
_b200506290018 _p1830.00 _nBUR _rSID02 RONO20050183 ORDNO33 _t10 _c10 _lB _hHF5415.32 _j0 _iR467 |
||
949 |
_b200506290019 _p1830.00 _nBUK _rSID02 RONO20050183 ORDNO33 _t10 _c10 _lB _hHF5415.32 _j0 _iR467 |
||
990 |
_aA47060 _bJul 2 2005 2:37PM |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c214023 _d214023 |