000 01571nam0a22003250a04500
001 000140275
005 20250302062304.0
008 s2005 enk fnx000 000 0neng d
020 _a074944469X
035 _a2006001209
050 4 _aHD69 .B7
_bV363G
100 1 _aVan Gelder, Sicco
_d1964-
_9110109
245 1 0 _aGlobal brand strategy :
_bunlocking branding potential across countries, cultures & markets /
_cSicco Van Gelder
246 3 _aGlobal brand strategy :
_bunlocking branding potential across countries, cultures and markets
260 _aLondon :
_bKogan Page,
_c2005
300 _a260 p. :
_bill.
504 _aIncludes bibliographical references and index
650 0 _aBRAND NAME PRODUCTS
_xPLANNING
_9110059
650 0 _aBRAND NAME PRODUCTS
_xMARKETING
_924794
650 0 _aBRAND NAME PRODUCTS
_xMANAGEMENT
_943291
650 0 _aEXPORT MARKETING
_92531
949 _b200603300033
_p1200.00
_nBUR
_rSID02 RONO20060137 ORDNO4
_t10
_c10
_lB
_hHD69 .B7
_j0
_iV363G
949 _b200603300034
_p1200.00
_nBUK
_rSID02 RONO20060137 ORDNO4
_t10
_c10
_lB
_hHD69 .B7
_j0
_iV363G
990 _aA47077
_bApr 1 2006 3:58PM
991 0 0 _a0303
991 0 0 _a0202
997 _b02
_cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค
997 _b03
_cโฆษณา การสื่อสารเพื่อการตลาด
942 _2lcc
_cBK
999 _c217533
_d217533