000 | 01571nam0a22003250a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000140275 | ||
005 | 20250302062304.0 | ||
008 | s2005 enk fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a074944469X | ||
035 | _a2006001209 | ||
050 | 4 |
_aHD69 .B7 _bV363G |
|
100 | 1 |
_aVan Gelder, Sicco _d1964- _9110109 |
|
245 | 1 | 0 |
_aGlobal brand strategy : _bunlocking branding potential across countries, cultures & markets / _cSicco Van Gelder |
246 | 3 |
_aGlobal brand strategy : _bunlocking branding potential across countries, cultures and markets |
|
260 |
_aLondon : _bKogan Page, _c2005 |
||
300 |
_a260 p. : _bill. |
||
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aBRAND NAME PRODUCTS _xPLANNING _9110059 |
|
650 | 0 |
_aBRAND NAME PRODUCTS _xMARKETING _924794 |
|
650 | 0 |
_aBRAND NAME PRODUCTS _xMANAGEMENT _943291 |
|
650 | 0 |
_aEXPORT MARKETING _92531 |
|
949 |
_b200603300033 _p1200.00 _nBUR _rSID02 RONO20060137 ORDNO4 _t10 _c10 _lB _hHD69 .B7 _j0 _iV363G |
||
949 |
_b200603300034 _p1200.00 _nBUK _rSID02 RONO20060137 ORDNO4 _t10 _c10 _lB _hHD69 .B7 _j0 _iV363G |
||
990 |
_aA47077 _bApr 1 2006 3:58PM |
||
991 | 0 | 0 | _a0303 |
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
997 |
_b03 _cโฆษณา การสื่อสารเพื่อการตลาด |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c217533 _d217533 |