000 | 01105nam0a22002530a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000141414 | ||
005 | 20250302062537.0 | ||
008 | s2004 xxu fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a0793188369 | ||
035 | _a2006002378 | ||
050 | 4 |
_aHF5415.15 _bW567B |
|
100 | 1 |
_aWinsor, John _d1959- _9111188 |
|
245 | 1 | 0 |
_aBeyond the brand : _bwhy engaging the right customers is essential to winning in business / _cJohn Winsor |
260 |
_aChicago, Ill. : _bDearborn Trade, _cc2004 |
||
300 |
_a269 p. : _bill. |
||
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 | _aPRODUCT MANAGEMENT | |
650 | 0 |
_aBRAND LOYALTY _955822 |
|
949 |
_b200606200024 _p930.00 _nBUR _rSID02 RONO20060189 ORDNO5 _t10 _c10 _lB _hHF5415.15 _j0 _iW567B |
||
990 |
_aA40064 _bJun 24 2006 4:35PM |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c218471 _d218471 |