000 | 01299nam0a22002890a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000145703 | ||
005 | 20250302063737.0 | ||
008 | s2005 xxk fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a1904879349 | ||
035 | _a2007001789 | ||
050 | 4 |
_aHF5415.527 _bP466R |
|
100 | 1 |
_aPeppers, Don. _9116390 |
|
245 | 1 | 0 |
_aReturn on customer : _bcreating maximum value from your scarcest resource / _cDon Peppers, Martha Rogers |
260 |
_aLondon : _bCyan, _c2005 |
||
300 |
_a304 p. : _bill. |
||
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aCUSTOMER EQUITY _xMANAGEMENT _9116391 |
|
650 | 0 |
_aCUSTOMER RELATIONS _xMANAGEMENT _945349 |
|
650 | 0 |
_aCUSTOMER LOYALTY _921480 |
|
700 | 1 |
_aRogers, Martha _9116392 |
|
949 |
_b200705160003 _p877.00 _nBUR _rSID02 RONO20070165 ORDNO21 _t10 _c10 _lB _hHF5415.527 _j0 _iP466R |
||
949 |
_b200705160004 _p877.00 _nBUR _rSID02 RONO20070165 ORDNO21 _t10 _c10 _lB _hHF5415.527 _j0 _iP466R |
||
990 |
_aA37125 _bMay 17 2007 3:24PM |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c222275 _d222275 |