000 | 01061nam0a22002410a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000146048 | ||
005 | 20250302063814.0 | ||
008 | s2006 xxu fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a0471776602 | ||
035 | _a2007002149 | ||
050 | 4 |
_aHF5415.5 _bB376B |
|
100 | 1 |
_aBarnes, James G. _941604 |
|
245 | 1 | 0 |
_aBuild your customer strategy : _ba guide to creating profitable customer relationships / _cJames G. Barnes |
260 |
_aHoboken, N.J. : _bWiley, _cc2006 |
||
300 |
_a202 p. : _bill. |
||
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aCUSTOMER RELATIONS _911640 |
|
949 |
_b200706070005 _p835.00 _nBUR _rSID02 RONO20070165 ORDNO15 _t10 _c10 _lB _hHF5415.5 _j0 _iB376B |
||
990 |
_aA47077 _bJun 8 2007 9:51AM |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c222593 _d222593 |