000 | 01079nam0a22002530a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000146406 | ||
005 | 20250301231015.0 | ||
008 | s2005 enk fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a9780199271825 | ||
035 | _a2007002531 | ||
050 | 4 |
_aHF5415 _bS273M 2005 |
|
100 | 1 |
_aSargeant, Adrian _976043 |
|
245 | 1 | 0 |
_aMarketing management for nonprofit organizations / _cAdrian Sargeant |
250 | _a2nd ed. | ||
260 |
_aOxford : _bOxford Univ. Press, _cc2005 |
||
300 |
_a408 p. : _bill. |
||
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aNONPROFIT ORGANIZATIONS _xMARKETING _986805 |
|
949 |
_b200706220076 _p2035.00 _nBUK _rSID02 RONO20070208 ORDNO4 _t10 _c10 _lB _hHF5415 _j0 _iS273M 2005 |
||
990 |
_aA47077 _bJul 7 2007 9:53AM |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c222894 _d222894 |