000 | 01167nam0a22002770a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000148810 | ||
005 | 20250517152758.0 | ||
008 | s2006 enk fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a9781412903813 | ||
035 | _a2007005422 | ||
050 | 4 |
_aHF5415.2 _bM647Q |
|
100 | 1 |
_aMoisander, Johanna _9120300 |
|
245 | 1 | 0 |
_aQualitative marketing research : _ba cultural approach / _cJohanna Moisander and Anu Valtonen |
260 |
_aLondon : _bSage, _c2006 |
||
300 | _a227 p. | ||
490 | 0 | _aIntroducing qualitative methods | |
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aMARKETING RESEARCH _95148 |
|
650 | 0 |
_aQualitative research _95499 |
|
700 | 1 |
_aValtonen, Anu _9120301 |
|
949 |
_b200712150004 _p1538.00 _nBUR _rSID02 RONO20070811 ORDNO9 _t10 _c10 _lB _hHF5415.2 _j0 _iM647Q |
||
990 |
_aA37125 _bDec 25 2007 10:42AM |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c224767 _d224767 |