000 | 01166nam0a22002650a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000148927 | ||
005 | 20250517073828.0 | ||
008 | s2004 xxu fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a0071427317 | ||
035 | _a2008000016 | ||
050 | 4 |
_aHF5415 _bM523S |
|
100 | 1 |
_aMichaelson, Gerald A. _9120426 |
|
245 | 1 | 0 |
_aSun Tzu strategies for marketing : _b12 essential principles for winning the war for customers / _cGerald A. Michaelson with Steven W. Michaelson |
260 |
_aNew York, N.Y. : _bMcGraw-Hill, _cc2004 |
||
300 | _a244 p. | ||
500 | _aIncludes index | ||
650 | 0 |
_aMarketing _9930 |
|
600 | 0 | 0 |
_aSUNZI _d6TH CENT. B.C. _tSUNZI BING FA _9120427 |
700 | 1 |
_aMichaelson, Steven W. _9120428 |
|
949 |
_b200801020022 _p438.00 _nBUR _rSID02 RONO20070858 ORDNO8 _t10 _c10 _lB _hHF5415 _j0 _iM523S |
||
990 |
_aA40064 _bJan 5 2008 11:47AM |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c224854 _d224854 |