000 01273nam0a22002890a04500
001 000151612
005 20250517073828.0
008 s2008 enk fnx000 000 0neng d
020 _a9780749450212
035 _a2008003135
050 4 _aHF5438.5
_bM844S 2008
100 1 _aMullin, Roddy
_9123803
245 1 0 _aSales promotion :
_bhow to create, implement & integrate campaigns that really work /
_cRoddy Mullin and Julian Cummins
246 3 _aSales promotion :
_bhow to create, implement and integrate campaigns that really work
250 _a4th ed.
260 _aLondon :
_bKogan Page,
_c2008
300 _a300 p. :
_bill.
504 _aIncludes bibliographical references and index
650 0 _aSALES PROMOTION
_91815
650 0 _aMarketing
_9930
700 1 _aCummins, Julian
_926788
949 _b200808260002
_p1168.00
_nBUR
_rSID02 RONO20080264 ORDNO6
_t10
_c10
_lB
_hHF5438.5
_j0
_iM844S 2008
990 _aA47077
_bSep 2 2008 2:23PM
991 0 0 _a0202
997 _b02
_cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค
942 _2lcc
_cBK
999 _c227358
_d227358