000 | 01273nam0a22002890a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000151612 | ||
005 | 20250517073828.0 | ||
008 | s2008 enk fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a9780749450212 | ||
035 | _a2008003135 | ||
050 | 4 |
_aHF5438.5 _bM844S 2008 |
|
100 | 1 |
_aMullin, Roddy _9123803 |
|
245 | 1 | 0 |
_aSales promotion : _bhow to create, implement & integrate campaigns that really work / _cRoddy Mullin and Julian Cummins |
246 | 3 |
_aSales promotion : _bhow to create, implement and integrate campaigns that really work |
|
250 | _a4th ed. | ||
260 |
_aLondon : _bKogan Page, _c2008 |
||
300 |
_a300 p. : _bill. |
||
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aSALES PROMOTION _91815 |
|
650 | 0 |
_aMarketing _9930 |
|
700 | 1 |
_aCummins, Julian _926788 |
|
949 |
_b200808260002 _p1168.00 _nBUR _rSID02 RONO20080264 ORDNO6 _t10 _c10 _lB _hHF5438.5 _j0 _iM844S 2008 |
||
990 |
_aA47077 _bSep 2 2008 2:23PM |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c227358 _d227358 |