000 | 01092nam0a22002530a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000153070 | ||
005 | 20250517073828.0 | ||
008 | s2006 xxu fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a9781422104606 | ||
035 | _a2009000772 | ||
050 | 4 |
_aHF5415 _bW427 |
|
245 | 0 | 0 |
_aWhat is marketing? / _cAlvin J. Silk content adviser |
260 |
_aBoston, Mass. : _bHarvard Business School Press, _cc2006 |
||
300 |
_a207 p. : _bill. |
||
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aMarketing _9930 |
|
700 | 1 |
_aSilk, Alvin J., _econtent adviser _9125694 |
|
710 | 2 |
_aHarvard Business School. _bPress _9125695 |
|
949 |
_b200903120012 _p919.00 _nBUK _rSID02 RONO20090062 ORDNO2 _t10 _c10 _lB _hHF5415 _j0 _iW427 |
||
990 |
_aA51017 _bMar 26 2009 12:52PM |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c228743 _d228743 |