000 | 01094nam0a22002530a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000153145 | ||
005 | 20250302065918.0 | ||
008 | s2008 enk fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a9780470998014 | ||
035 | _a2009000847 | ||
050 | 4 |
_aH61 _bA439M |
|
100 | 1 |
_aAlexander, Carol _945435 |
|
245 | 1 | 0 |
_aMarket risk analysis. _nVolume II, _pPractical financial econometrics / _cCarol Alexander |
260 |
_aChichester : _bWiley, _c2008 |
||
300 |
_a396 p. : _bill. (some col.) + _e1 CD-ROM |
||
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aRISK MANAGEMENT _95832 |
|
650 | 0 |
_aHEDGING (FINANCE) _94821 |
|
949 |
_b200903130063 _p2620.00 _nBUK _rSID02 RONO20090091 ORDNO29 _t10 _c10 _lB _hH61 _j0 _iA439M |
||
990 |
_aA37125 _bDec 24 2009 2:15PM |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c228818 _d228818 |