000 01028nam0a22002650a04500
001 000157688
005 20250302071345.0
008 s2004 xxk fnx000 000 0neng d
020 _a074861771X
035 _a2010002237
050 4 _aP94
_bA442M
100 1 _aAlia, Valerie
_9131851
245 1 0 _aMedia ethics and social change /
_cValerie Alia
260 _aEdinburgh :
_bEdinburgh Univ. Press,
_cc2004
300 _a229 p. :
_bill.
490 0 _aMedia topics / seies editor: Valerie Alia
504 _aIncludes bibliographical references and index
650 0 _aMass media
_xMoral and ethical aspects
_96655
650 0 _aSocial change
_96303
949 _b201007020060
_p1240.00
_nBUR
_rSID02 RONO20100445 ORDNO34
_t10
_c10
_lB
_hP94
_j0
_iA442M
990 _aA47060
_bJul 6 2010 3:25PM
991 0 0 _a0305
997 _b05
_cประชาสัมพันธ์ การสื่อสารเพื่อการจูงใจ การสื่อสารในสำนักงาน
942 _2lcc
_cBK
999 _c233195
_d233195