000 | 01028nam0a22002650a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000157688 | ||
005 | 20250302071345.0 | ||
008 | s2004 xxk fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a074861771X | ||
035 | _a2010002237 | ||
050 | 4 |
_aP94 _bA442M |
|
100 | 1 |
_aAlia, Valerie _9131851 |
|
245 | 1 | 0 |
_aMedia ethics and social change / _cValerie Alia |
260 |
_aEdinburgh : _bEdinburgh Univ. Press, _cc2004 |
||
300 |
_a229 p. : _bill. |
||
490 | 0 | _aMedia topics / seies editor: Valerie Alia | |
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aMass media _xMoral and ethical aspects _96655 |
|
650 | 0 |
_aSocial change _96303 |
|
949 |
_b201007020060 _p1240.00 _nBUR _rSID02 RONO20100445 ORDNO34 _t10 _c10 _lB _hP94 _j0 _iA442M |
||
990 |
_aA47060 _bJul 6 2010 3:25PM |
||
991 | 0 | 0 | _a0305 |
997 |
_b05 _cประชาสัมพันธ์ การสื่อสารเพื่อการจูงใจ การสื่อสารในสำนักงาน |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c233195 _d233195 |