000 01335nam0a22003010a04500
001 000158176
005 20250302071542.0
008 s2009 enk fnx000 000 0neng d
020 _a9780749454777
035 _a2010002862
050 4 _aHD9999 .L852
_bK363L
100 1 _aKapferer, Jean-Noel
_945900
245 1 4 _aThe luxury strategy :
_bbreak the rules of marketing to build luxury brands /
_cJ.N. Kapferer and V. Bastien
260 _aLondon :
_bKogan Page,
_c2009
300 _a323 p. :
_bill.
504 _aIncludes bibliographical references and index
650 0 _aLuxuries
_xMarketing
_9126968
650 0 _aLuxury goods industry
_9122963
650 0 _aProduct management
_912858
700 1 _aBastien, Vincent
_9132639
949 _b201008160161
_p1495.00
_nBUR
_rSID02 RONO20100457 ORDNO6
_t10
_c10
_lB
_hHD9999 .L852
_j0
_iK363L
990 _aA51017
_bSep 22 2010 10:13AM
991 0 0 _a0303
991 0 0 _a0202
997 _b02
_cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค
997 _b03
_cโฆษณา การสื่อสารเพื่อการตลาด
942 _2lcc
_cBK
999 _c233660
_d233660