000 | 01335nam0a22003010a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000158176 | ||
005 | 20250302071542.0 | ||
008 | s2009 enk fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a9780749454777 | ||
035 | _a2010002862 | ||
050 | 4 |
_aHD9999 .L852 _bK363L |
|
100 | 1 |
_aKapferer, Jean-Noel _945900 |
|
245 | 1 | 4 |
_aThe luxury strategy : _bbreak the rules of marketing to build luxury brands / _cJ.N. Kapferer and V. Bastien |
260 |
_aLondon : _bKogan Page, _c2009 |
||
300 |
_a323 p. : _bill. |
||
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aLuxuries _xMarketing _9126968 |
|
650 | 0 |
_aLuxury goods industry _9122963 |
|
650 | 0 |
_aProduct management _912858 |
|
700 | 1 |
_aBastien, Vincent _9132639 |
|
949 |
_b201008160161 _p1495.00 _nBUR _rSID02 RONO20100457 ORDNO6 _t10 _c10 _lB _hHD9999 .L852 _j0 _iK363L |
||
990 |
_aA51017 _bSep 22 2010 10:13AM |
||
991 | 0 | 0 | _a0303 |
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
997 |
_b03 _cโฆษณา การสื่อสารเพื่อการตลาด |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c233660 _d233660 |