000 00987nam0a22002530a04500
001 000158447
005 20250302071630.0
008 s2008 xxu fnx000 000 0neng d
020 _a9780321510075
035 _a2010003326
050 4 _aHD59
_bB732P
100 1 _aBreakenridge, Deirdre
_974482
245 1 0 _aPR 2.0 :
_bnew media, new tools, new audiences /
_cDeirdre Breakenridge
260 _aUpper Saddle River, N.J. :
_bFT Press,
_c2008
300 _a284 p.
504 _aIncludes bibliographical references and index
650 0 _aPublic relations
_91116
650 0 _aMass media and business
_99692
949 _b201009200005
_p1030.00
_nBUR
_rSID02 RONO20100630 ORDNO3
_t10
_c10
_lB
_hHD59
_j0
_iB732P
990 _aA47077
_bSep 24 2010 9:17AM
991 0 0 _a0305
997 _b05
_cประชาสัมพันธ์ การสื่อสารเพื่อการจูงใจ การสื่อสารในสำนักงาน
942 _2lcc
_cBK
999 _c233926
_d233926