000 | 00987nam0a22002530a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000158447 | ||
005 | 20250302071630.0 | ||
008 | s2008 xxu fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a9780321510075 | ||
035 | _a2010003326 | ||
050 | 4 |
_aHD59 _bB732P |
|
100 | 1 |
_aBreakenridge, Deirdre _974482 |
|
245 | 1 | 0 |
_aPR 2.0 : _bnew media, new tools, new audiences / _cDeirdre Breakenridge |
260 |
_aUpper Saddle River, N.J. : _bFT Press, _c2008 |
||
300 | _a284 p. | ||
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aPublic relations _91116 |
|
650 | 0 |
_aMass media and business _99692 |
|
949 |
_b201009200005 _p1030.00 _nBUR _rSID02 RONO20100630 ORDNO3 _t10 _c10 _lB _hHD59 _j0 _iB732P |
||
990 |
_aA47077 _bSep 24 2010 9:17AM |
||
991 | 0 | 0 | _a0305 |
997 |
_b05 _cประชาสัมพันธ์ การสื่อสารเพื่อการจูงใจ การสื่อสารในสำนักงาน |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c233926 _d233926 |