000 01548nam0a22003130a04500
001 000159289
005 20250302071936.0
008 s2010 xxu fnx000 000 0neng d
020 _a9781606490358
035 _a2011000079
050 4 _aHF 1416
_bC946E
100 1 _aCzinkota, Michael R.
_913812
245 1 0 _aEmerging trends, threats, and opportunities in international marketing :
_bwhat executives need to know /
_cMichael R. Czinkota, Ilkka A. Ronkainen, and Masaaki Kotabe
260 _aNew York, N.Y. :
_bBusiness Expert Press,
_cc2010
300 _a378 p. :
_bill.
490 0 _aInternational business collection / S. Tamer Cavusgil, Michael R. Czinkota, Gary Knight editors
504 _aIncludes bibliographical references and index
650 0 _aExport marketing
_92531
650 0 _aGlobalization
_xEconomic aspects
_982097
650 0 _aInternational business enterprises
_919001
700 1 _aRonkainen, Ilkka A.
_913813
700 1 _aKotabe, Masaaki
_931813
949 _b201101100067
_p815.00
_nBUK
_rSID02 RONO20100833 ORDNO23
_t10
_c10
_lB
_hHF 1416
_j0
_iC946E
949 _b201101100068
_p815.00
_nBUK
_rSID02 RONO20100833 ORDNO23
_t10
_c10
_lB
_hHF 1416
_j0
_iC946E
990 _aA40064
_bSep 3 2012 1:49PM
991 0 0 _a0202
997 _b02
_cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค
942 _2lcc
_cBK
999 _c234755
_d234755