000 | 01367nam0a22003010a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000159551 | ||
005 | 20250302072028.0 | ||
008 | s2010 sz fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a9782940411283 | ||
035 | _a2011000507 | ||
050 | 4 |
_aHD 69 .B7 _bA224B |
|
100 | 1 |
_aAbbing, Erik Roscam _9134565 |
|
245 | 1 | 0 |
_aBrand-driven innovation : _bstrategies for development and design : required reading range module reader / _cErik Roscam Abbing |
260 |
_aLausanne : _bAVA Academia, _cc2010 |
||
300 |
_a208 p. : _bcol. ill. |
||
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aBrand name products _911817 |
|
650 | 0 |
_aBrand name products _xDesign _940065 |
|
650 | 0 |
_aBranding (Marketing) _912857 |
|
650 | 0 |
_aOrganizational change _917696 |
|
949 |
_b201102250001 _p1729.00 _nBUR _rSID02 RONO20100861 ORDNO2 _t10 _c10 _lB _hHD 69 .B7 _j0 _iA224B |
||
990 |
_aA37125 _bAug 5 2011 5:43PM |
||
991 | 0 | 0 | _a0303 |
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
997 |
_b03 _cโฆษณา การสื่อสารเพื่อการตลาด |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c235009 _d235009 |