000 01367nam0a22003010a04500
001 000159551
005 20250302072028.0
008 s2010 sz fnx000 000 0neng d
020 _a9782940411283
035 _a2011000507
050 4 _aHD 69 .B7
_bA224B
100 1 _aAbbing, Erik Roscam
_9134565
245 1 0 _aBrand-driven innovation :
_bstrategies for development and design : required reading range module reader /
_cErik Roscam Abbing
260 _aLausanne :
_bAVA Academia,
_cc2010
300 _a208 p. :
_bcol. ill.
504 _aIncludes bibliographical references and index
650 0 _aBrand name products
_911817
650 0 _aBrand name products
_xDesign
_940065
650 0 _aBranding (Marketing)
_912857
650 0 _aOrganizational change
_917696
949 _b201102250001
_p1729.00
_nBUR
_rSID02 RONO20100861 ORDNO2
_t10
_c10
_lB
_hHD 69 .B7
_j0
_iA224B
990 _aA37125
_bAug 5 2011 5:43PM
991 0 0 _a0303
991 0 0 _a0202
997 _b02
_cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค
997 _b03
_cโฆษณา การสื่อสารเพื่อการตลาด
942 _2lcc
_cBK
999 _c235009
_d235009