000 | 01418nam0a22002890a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000159632 | ||
005 | 20250302072044.0 | ||
008 | s2010 xxu fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a9781601382269 | ||
035 | _a2011000628 | ||
050 | 4 |
_aHF 1416.5 _bM367H |
|
100 | 1 |
_aManresa, Maritza _9134678 |
|
245 | 1 | 0 |
_aHow to open & operate a financially successful import export business : _bwith companion CD-ROM / _cby Maritza Manresa |
246 | 3 |
_aHow to open and operate a financially successful import export business : _bwith companion CD-ROM |
|
260 |
_aOcala, Fla. : _bAtlantic Publishing Group, _cc2010 |
||
300 |
_a288 p. : _bill. + _e1 CD-ROM |
||
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aTrading companies _zUnited States _xManagement _9134679 |
|
650 | 0 |
_aImports _zUnited States _9134680 |
|
650 | 0 |
_aExports _zUnited States _9134681 |
|
650 | 0 |
_aNew business enterprises _zUnited States _xManagement _986210 |
|
949 |
_b201103180042 _p975.00 _nBUK _rSID02 RONO20110049 ORDNO1 _t10 _c10 _lB _hHF 1416.5 _j0 _iM367H |
||
990 |
_aA40064 _bJun 24 2011 9:09AM |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c235086 _d235086 |