000 | 01298nam0a22002890a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000159767 | ||
005 | 20250302072111.0 | ||
008 | s2010 xxu fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a9780470596999 | ||
035 | _a2011000779 | ||
050 | 4 |
_aHF 5415.153 _bB726R |
|
100 | 1 |
_aBrands, Robert F. _d1957- _9134860 |
|
245 | 1 | 0 |
_aRobert's rules of innovation : _ba 10-step program for corporate survival / _cRobert F. Brands, with Martin J. Kleinman |
260 |
_aHoboken, N.J. : _bWiley, _cc2010 |
||
300 |
_a212 p. : _bill. |
||
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aNew products _917790 |
|
650 | 0 |
_aTechnological innovations _xManagement _917789 |
|
650 | 0 |
_aDiffusion of innovations _xManagement _9134861 |
|
650 | 0 |
_aOrganizational change _917696 |
|
700 | 1 |
_aKleinman, Martin J. _9134862 |
|
949 |
_b201104010014 _p980.00 _nBUR _rSID02 RONO20110096 ORDNO13 _t10 _c10 _lB _hHF 5415.153 _j0 _iB726R |
||
990 |
_aA47060 _bSep 5 2011 10:33AM |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c235219 _d235219 |