000 01298nam0a22002890a04500
001 000159767
005 20250302072111.0
008 s2010 xxu fnx000 000 0neng d
020 _a9780470596999
035 _a2011000779
050 4 _aHF 5415.153
_bB726R
100 1 _aBrands, Robert F.
_d1957-
_9134860
245 1 0 _aRobert's rules of innovation :
_ba 10-step program for corporate survival /
_cRobert F. Brands, with Martin J. Kleinman
260 _aHoboken, N.J. :
_bWiley,
_cc2010
300 _a212 p. :
_bill.
504 _aIncludes bibliographical references and index
650 0 _aNew products
_917790
650 0 _aTechnological innovations
_xManagement
_917789
650 0 _aDiffusion of innovations
_xManagement
_9134861
650 0 _aOrganizational change
_917696
700 1 _aKleinman, Martin J.
_9134862
949 _b201104010014
_p980.00
_nBUR
_rSID02 RONO20110096 ORDNO13
_t10
_c10
_lB
_hHF 5415.153
_j0
_iB726R
990 _aA47060
_bSep 5 2011 10:33AM
991 0 0 _a0202
997 _b02
_cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค
942 _2lcc
_cBK
999 _c235219
_d235219