000 01153nam0a22002890a04500
001 000294112
005 20250302073046.0
008 140523s2012 xxu fnx000 000 0neng d
020 _a9780205811809
035 _a2012001340
050 4 _aHM 1221
_bG873P 2012
100 0 _aGuth, David W.
_9100302
245 1 0 _aPublic relations :
_ba values-driven approach /
_cDavid W. Guth, Charles Marsh.
250 _a5th ed.
260 _aBoston, Mass. :
_bAllyn & Bacon,
_cc2012.
300 _a564 p. :
_bill. (chiefly col.).
504 _aIncludes bibliographical references and index
650 0 _aPublic relations
_91116
650 0 _aPublic relations
_xMoral and ethical aspects
_952218
650 0 _aPublic relations
_vCase studies
_9138839
700 0 _aMarsh, Charles
_961349
949 _b201207090001
_p2413.00
_nBUK
_rSID02 RONO20120104 ORDNO2
_t10
_c10
_lB
_hHM 1221
_j0
_iG873P 2012
990 _aA37125
_b20120712
991 0 0 _a0305
997 _b05
_cประชาสัมพันธ์ การสื่อสารเพื่อการจูงใจ การสื่อสารในสำนักงาน
942 _2lcc
_cBK
999 _c239177
_d239177