000 01231nam0a22002770a04500
001 000294422
005 20250302073128.0
008 140523s2012 enk fnx000 000 0neng d
020 _a9780393733471
035 _a2012001653
050 4 _aHF 5415
_bF667C
100 0 _aFoote, Cameron S.
_9139127
245 1 4 _aThe creative business guide to marketing :
_bselling and branding design, advertising, interactive, and editorial services /
_cCameron S. Foote.
260 _aLondon :
_bW.W. Norton,
_cc2012.
300 _a223 p. :
_bill.
500 _aIncludes index
650 0 _aMarketing
650 0 _aStrategic planning
_95803
650 0 _aBranding (Marketing)
_912857
949 _b201208150020
_p1147.00
_nBUR
_rSID02 RONO20120232 ORDNO2
_t10
_c10
_lB
_hHF 5415
_j0
_iF667C
949 _b201209050006
_p1147.00
_nBUK
_rSID02 RONO20120232 ORDNO2
_t10
_c10
_lB
_hHF 5415
_j0
_iF667C
990 _aA47077
_b20120906
991 0 0 _a0202
997 _b02
_cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค
942 _2lcc
_cBK
999 _c239476
_d239476