000 | 01328nam0a22003010a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000296231 | ||
005 | 20250521073635.0 | ||
008 | 140523s2010 xxu fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a9781608762767 | ||
035 | _a2013000437 | ||
050 | 4 |
_aHF 5415.32 _bR342C |
|
100 | 0 |
_aRajagopal _d1957- _9141010 |
|
245 | 1 | 0 |
_aConsumer behavior : _bglobal shifts and local effects / _cRajagopal. |
260 |
_aNew York, N.Y. : _bNova Science Publishers, _cc2010. |
||
300 |
_a318 p. : _bill. + _e1 DVD |
||
490 | 0 | _aGlobal economic studies series | |
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aConsumer behavior _98257 |
|
650 | 0 |
_aConsumer _xPsychology _9141011 |
|
650 | 0 | _aMarketing | |
650 | 0 |
_aInternational economic integration _935410 |
|
949 |
_b201302120025 _p8350.00 _nBUK _rSID02 RONO20130031 ORDNO6 _t10 _c10 _lB _hHF 5415.32 _j0 _iR342C |
||
949 |
_b201302120026 _p8350.00 _nBUK _rSID02 RONO20130031 ORDNO6 _t10 _c10 _lB _hHF 5415.32 _j0 _iR342C |
||
990 |
_aA47060 _b20130213 |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c241180 _d241180 |