000 | 01312nam0a22003010a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000296391 | ||
005 | 20250521102957.0 | ||
008 | 140523s2013 xxu fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a9780071086967 | ||
035 | _a2013000604 | ||
050 | 4 |
_aHD 9980.5 _bZ447S 2013 |
|
100 | 0 |
_aZeithaml, Valarie A. _958360 |
|
245 | 1 | 0 |
_aServices marketing : _bintegrating customer focus across the firm / _cValarie A. Zeithaml, Mary Jo Bitner, Dwayne D. Gremler. |
250 | _a6th ed. , McGraw-Hill international ed. | ||
260 |
_aNew York, N.Y. : _bMcGraw Hill, _c2013. |
||
300 |
_a642 p. : _bill. |
||
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aService industries _xMarketing _926148 |
|
650 | 0 |
_aCustomer services _916614 |
|
650 | 0 | _aMarketing | |
700 | 0 |
_aBitner, Mary Jo _980656 |
|
700 | 0 |
_aGremler, Dwayne D. _9124280 |
|
949 |
_b201302280003 _p985.00 _nBUK _rSID02 RONO20130033 ORDNO1 _t10 _c10 _lB _hHD 9980.5 _j0 _iZ447S 2013 |
||
990 |
_aA33069 _b20140115 |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c241309 _d241309 |