000 | 01301nam0a22003010a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000296425 | ||
005 | 20250302073633.0 | ||
008 | 140523s2011 xxu fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a9780470936269 | ||
035 | _a2013000641 | ||
050 | 4 |
_aHF 5415.1265 _bR326G |
|
100 | 0 |
_aRadoff, Jon _9140978 |
|
245 | 1 | 0 |
_aGame on : _benergize your business with social media games / _cJon Radoff. |
260 |
_aIndianapolis, Ind. : _bWiley, _cc2011. |
||
300 |
_a390 p. : _bill. |
||
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aInternet marketing _912904 |
|
650 | 0 |
_aSocial media _xEconomic aspects _9129488 |
|
650 | 0 |
_aOnline social networks _xEconomic aspects _9129489 |
|
650 | 0 |
_aSocial media _xGames _9140979 |
|
650 | 0 |
_aSocial networks _xGames _9140980 |
|
650 | 0 |
_aMarketing _xSocial aspects _xGames _9140981 |
|
949 |
_b201303060011 _p750.00 _nBUK _rSID02 RONO20130075 ORDNO10 _t10 _c10 _lB _hHF 5415.1265 _j0 _iR326G |
||
990 |
_aA47060 _b20130326 |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c241338 _d241338 |