000 | 01236nam0a22002890a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000297863 | ||
005 | 20250302074045.0 | ||
008 | 140523s2012 enk fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a9780273723684 | ||
035 | _a2013002193 | ||
050 | 4 |
_aHF 5437 _bL976P 2012 |
|
100 | 0 |
_aLysons, Kenneth _9143053 |
|
245 | 1 | 0 |
_aPurchasing and supply chain management / _cKenneth Lysons, Brian Farrington. |
250 | _a8th ed. | ||
260 |
_aHarlow : _bPearson, _c2012. |
||
300 |
_a687 p. : _bcol. ill. |
||
504 | _aIncludes bibliographical references and indexes | ||
650 | 0 |
_aPurchasing _92522 |
|
650 | 0 | _aIndustrial management | |
700 | 0 |
_aFarrington, Brian _9143054 |
|
949 |
_b201308190028 _p2160.00 _nBUK _rSID02 RONO20130326 ORDNO1 _t10 _c10 _lB _hHF 5437 _j0 _iL976P 2012 |
||
949 |
_b201308190027 _p2160.00 _nBUR _rSID02 RONO20130326 ORDNO1 _t10 _c10 _lB _hHF 5437 _j0 _iL976P 2012 |
||
990 |
_aA54083 _b20130826 |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c242715 _d242715 |