000 | 01257nam0a22002890a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000297975 | ||
005 | 20250302074104.0 | ||
008 | 140523s2010 xxu fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a9781841698892 | ||
035 | _a2013002329 | ||
050 | 4 |
_aHF 5415 _bS467 |
|
245 | 0 | 0 |
_aSensory marketing : _bresearch on the sensuality of products / _cedited by Aradhna Krishna. |
260 |
_aNew York, N.Y. : _bRoutledge, _c2010. |
||
300 |
_a392 p. : _bill. (chiefly col.). |
||
504 | _aInclude bibliographical references and indexes | ||
650 | 0 |
_aMarketing _xPsychological aspects _943314 |
|
650 | 0 |
_aNew products _xPsychological aspects _9143181 |
|
650 | 0 |
_aSensuality _997265 |
|
650 | 0 |
_aSenses and sensation _911266 |
|
650 | 0 |
_aConsumer behavior _98257 |
|
700 | 0 |
_aKrishna, Aradhna, _eed. _9143182 |
|
949 |
_b201308300002 _p1265.00 _nBUK _rSID02 RONO20120200 ORDNO1 _t10 _c10 _lB _hHF 5415 _j0 _iS467 |
||
990 |
_aA39016 _b20130903 |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c242815 _d242815 |