000 01257nam0a22002890a04500
001 000297975
005 20250302074104.0
008 140523s2010 xxu fnx000 000 0neng d
020 _a9781841698892
035 _a2013002329
050 4 _aHF 5415
_bS467
245 0 0 _aSensory marketing :
_bresearch on the sensuality of products /
_cedited by Aradhna Krishna.
260 _aNew York, N.Y. :
_bRoutledge,
_c2010.
300 _a392 p. :
_bill. (chiefly col.).
504 _aInclude bibliographical references and indexes
650 0 _aMarketing
_xPsychological aspects
_943314
650 0 _aNew products
_xPsychological aspects
_9143181
650 0 _aSensuality
_997265
650 0 _aSenses and sensation
_911266
650 0 _aConsumer behavior
_98257
700 0 _aKrishna, Aradhna,
_eed.
_9143182
949 _b201308300002
_p1265.00
_nBUK
_rSID02 RONO20120200 ORDNO1
_t10
_c10
_lB
_hHF 5415
_j0
_iS467
990 _aA39016
_b20130903
991 0 0 _a0202
997 _b02
_cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค
942 _2lcc
_cBK
999 _c242815
_d242815