ยุทธวิธีบริการครองใจลูกค้า = Customer service satisfaction strategy / สมชาติ กิจยรรยง
Material type:
- 9748765695
- Customer service satisfaction strategy
- HF5415.5 ส238ย 2545
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Closed Shelves (Contact Library Staff) | HF5415.5 ส238ย 2545 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 200307050036 | |
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Closed Shelves (Contact Library Staff) | HF5415.5 ส238ย 2545 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 200405140114 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||
HF5415.5 ส238ย 2545 ยุทธวิธีบริการครองใจลูกค้า = Customer service satisfaction strategy / | HF5415.5 ส238ย 2545 ยุทธวิธีบริการครองใจลูกค้า = Customer service satisfaction strategy / | HF5415.5 ส238ย 2545 ยุทธวิธีบริการครองใจลูกค้า = Customer service satisfaction strategy / | HF5415.5 ส238ย 2545 ยุทธวิธีบริการครองใจลูกค้า = Customer service satisfaction strategy / | HF5415.5 ส238ส สร้างบริการ สร้างความประทับใจ | HF5415.5 ส238ส สร้างบริการ สร้างความประทับใจ | HF5415.5 ส238ส สร้างบริการ สร้างความประทับใจ |
บรรณานุกรม
There are no comments on this title.