บริหารลูกค้าอย่างไรให้มีกำไร = Managing customers for profit / โดย V. Kumar ; ผู้แปล : ณัฐยา สินตระการผล
Material type:
- 9789744141392
- Managing customers for profit
- HF 5415.5 ค694บ
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Book Shelves | HF 5415.5 ค694บ (Browse shelf(Opens below)) | Available | 201101110028 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
HF5415.5 ค181ห หยาดเหงื่อเพื่อลูกค้า = Crowning the customer / | HF5415.5 ค181ห หยาดเหงื่อเพื่อลูกค้า = Crowning the customer / | HF5415.5 ค357ก 2553 การจัดการความสัมพันธ์กับลูกค้า = Customer relationship management / | HF 5415.5 ค694บ บริหารลูกค้าอย่างไรให้มีกำไร = Managing customers for profit / | HF5415.5 ค759ศ ศิลปะการครองใจลูกค้า = Cupturing customers hearts / | HF5415.5 ค779 บริการด้วยใจที่ไม่ธรรมดา = Service unusual : how service leaders look beyond the obvious to find success / | HF5415.5 จ423จ จิตวิทยาการบริการ = Service psychology / |
บรรณานุกรม
There are no comments on this title.