BU Library and Learning Space

องค์ประกอบภาพยนตร์และปัจจัยสื่อสารการตลาดแบบผสมผสาน ที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการชมภาพยนตร์ไทยประเภทรักโรแมนติก = Film elements and the integrated marketing factors affection audiences behavior toward romance Thai movies / อุรพงศ์ แพทย์คชา.

By: Material type: TextTextPublication details: [กรุงเทพฯ] : มหาวิทยาลัยกรุงเทพ, 2557.Description: 147 หน้า : ภาพประกอบOther title:
  • Film elements and the integrated marketing factors affection audiences behavior toward romance Thai movies
  • รายงานการวิจัยเรื่อง องค์ประกอบภาพยนตร์และปัจจัยสื่อสารการตลาดแบบผสมผสาน ที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการชมภาพยนตร์ไทยประเภทรักโรแมนติก
Subject(s): LOC classification:
  • PN1995.9.L6 อ848อ
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Home library Collection Shelving location Call number Status Barcode
Books Books BU Library and Learning Space Books Book Shelves PN1995.9.L6 อ848อ (Browse shelf(Opens below)) Available 201403240005
Total holds: 0
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
PN1995.9.L6 อ848อ องค์ประกอบภาพยนตร์และปัจจัยสื่อสารการตลาดแบบผสมผสาน ที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการชมภาพยนตร์ไทยประเภทรักโรแมนติก Film elements and the integrated marketing factors affection audiences behavior toward romance Thai movies / PN1995.9.L6 อ848อ องค์ประกอบภาพยนตร์และปัจจัยสื่อสารการตลาดแบบผสมผสาน ที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการชมภาพยนตร์ไทยประเภทรักโรแมนติก Film elements and the integrated marketing factors affection audiences behavior toward romance Thai movies / PN1995.9.L6 อ848อ องค์ประกอบภาพยนตร์และปัจจัยสื่อสารการตลาดแบบผสมผสาน ที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการชมภาพยนตร์ไทยประเภทรักโรแมนติก = Film elements and the integrated marketing factors affection audiences behavior toward romance Thai movies / PN1995.9.L6 อ848อ องค์ประกอบภาพยนตร์และปัจจัยสื่อสารการตลาดแบบผสมผสาน ที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการชมภาพยนตร์ไทยประเภทรักโรแมนติก = Film elements and the integrated marketing factors affection audiences behavior toward romance Thai movies / PN 1995.9 .L6 M346C Cinema of obsession : erotic fixation and love gone wrong in the movies / PN1995.9 .M25 K436T The technique of the professional make-up artist for film, television, and stage PN1995.9 .M29 A523I I wake up screening : what to do once you've made that movie /

ภาคผนวก

บรรณานุกรม

"ทุนอุดหนุนการวิจัยมหาวิทยาลัยกรุงเทพ พ.ศ. 2557"

There are no comments on this title.

to post a comment.

Library Opening Hours

Mon. - Sat. : 8:30 - 20:00

Public Holidays : Closed

Sun. : Closed

Contact Us

9/1 Moo 5, Surat Osathanugrah Library (Building C6), Phaholyothin Road, Klong Nueng, Klong Luang, Pathumthani 12120

Phone : 02-407-3888 ext. 2701

E-mail : library@bu.ac.th